Címke: video

Több mint 1400 gyerek vett részt a vitorlás nyílt napon

Sikeres volt idén is a Go Boating, a vitorlás nyílt nap. A Magyar Vitorlás Szövetség a Magyar Olimpiai Bizottság szakmai támogatásával, a Balatonon, Fertő-tavon, Velencei-tavon és az Orfűi-tavon, 17 vitorlás egyesület részvételével szervezte meg az eseményt.

Beszámoló a Hámori tavi versenyről

2016. június 11-12. napján a Deboti Vitorlás Sportegyesület rendhagyó, exkluziv versenyt rendezett a Miskolc közvetlen vonzáskörzetében található Hámori tavon, Lillafüreden két hajóosztály számára (Optimist, Laser).

Go Boating - a magyar vitorlázás nyílt napja június 9-én

Idén is megrendezik a magyar vitorlás sport nyílt napját, amely tavaly debütált, és hatalmas sikert aratott. A rendezvényt, amelyet a Magyar Olimpiai Bizottság is támogat, június 9-én, csütörtökön, közel húsz vitorlás iskolában és egyesületben tartják meg.

Bravo Boats – Decathlon Körkapcsolás. 2016. május 23-29.

Igen, tudjuk, limitidőn túl jöttünk a mostani körkapcsolással. De szerencsére verseny összefoglaló rovatunk „versenyszabályai” nem annyira szigorúak, így van lehetőségünk megvárni minden befutót.

Videón a Folkboat Egykezes'16

Többnyire jó széllel és végig remek hangulatban zajlott az első, hagyományteremtő jelleggel rendezett klasszikus hajók szóló tókerülő túrája, a Folkboat Egykezes'16.

Beszámoló a II. 8mOD Baráti Találkozóról

Az idén már talán hagyományosnak mondható találkozónkat most is az Évadnyitó után tartottuk. Faragó Norbi (főszervező) feláldozta magát és nem indult a versenyen, hogy mire az osztálytársak partot érnek Földváron, minden készen álljon. Mi (nekem8) próbáltunk jól menni, hogy időben átérjünk segíteni, de ez sajnos nem jött össze, így öt körül tudtunk partot érni. Addigra Norbiék, az Audi és a Spari elkészültek mindennel. Messziről lehetett érezni a finom vacsora illatát.

Szólóban a tó körül. Folkboat Egykezes’16

A történet még 2012-ben kezdődött. Akkor tettem meg először a kört egyedül, egy hirtelen ötlettől vezérelve. Elvégre a szólóvitorlázás nem csak a kiváltságosok sportja. Bárki belevághat, aki tisztában van saját állóképességével, és van a környezetében egy biztonságos hajó.

Videók a téli estékre 2

A vitorlázó - aki nem utazhat meleg vizekre - partra kényszerül ilyenkor, és hajózás nélkül marad. Bár az interneten töménytelen mennyiségű film található a vizes percek és hangulatok felidézésére, mi is segítünk ebben néhány 2015-ben a magyar vizeken készült videóval.

DataLinker ami hiányzott!

Na igen, egy újabb kütyü, egy újabb innováció, egy újabb lehetőség... De most tényleg, ez annyira innovatív, hogy mégy el sem készült. Lehet, hogy pont rajtad fog múlni!

Videók a téli estékre

Egy csokor a legérdekesebb 2015-ös eseményekből

Nicsak, megint elröppent egy év. Mindig ez van. Pont kezdünk belejönni, kezdünk otthonosan mozogni benne, aztán puff neki, jön a következő. Ha már így alakul, nézzük meg együtt az idei év legolvasottabb cikkeit jelentős eseményeit, legnézettebb videóit.

Volt egyszer egy 4. vagy inkább 5. folkeboot találkozó - VIDEO

Rekord számban vettünk részt, ettünk, ittunk, versenyeztünk. Minden hajóstalálkozó legyen ilyen!

XII. Abas-Master kupa 2015 - videó

Az idén 12. alkalommal rendezték meg a balatonfűzfői Abas Master kupát a Marina Fűzfő kikötőben. A hangulatra most sem lehetett panasz, videós beszámoló a kattintás után!

Lisa a Félszigetkerülő Széchenyi István Emlékversenyen

Videó a Team Lisá-ról a Tihanyi-félsziget kerülő Széchenyi István Emlékversenyen.

Fantasztikus kalandok a IV. Folkboat találkozón, rekordszámú résztvevővel

Szám szerint 5. alkalommal találkoztak a Folkboatok a Balatonon, de sajnos az V. Találkozó nevet tavaly különböző adminisztratív okokból ellőttük, így idén kellett bepótolnunk a IV.-et. Sikerült!

III. Klasszikus Kupa videó

Nem volt sok szél a 2015-ös Klasszikus Kupán, de ez egy cseppet sem rontott a verseny hangulatán. Ezt a hangulatot próbáljuk visszaadni a következő rövidfilmben.

A Gyapjas testvérek ötödikek lettek a junior 470-es világbajnokságon

A mai zárófutamot, azaz a 10 legjobb páros részvételével megrendezett éremfutamot Gyapjas Balázs és Gyapjas Zsombor (Spartacus Vitorlás Egylet) megnyerte!

Fűzfő Kupa, több mint háziverseny

Milyen egy tipikus kikötői háziverseny? Összegyűlik 10-20 hajó, mennek egy-két tört, aztán megeszik a paprikás krumplit, vagy épp ami van, majd buliznak egyet. Az idei Fűzfő Kupán ez máshogy volt!

Egyszerűen klasszikusra sikeredett…

A hétvégén Csopakon - immáron harmadik alkalommal - került lebonyolításra a Kereked Klasszikus Kupa Pályaverseny a Klasszikus Flotta 10 hajóosztályának (köztük a történelmi a schärenkreuzerekkel (75-ös, 40-es, 30-as, 22-es), a Tramontana 8mR jachttal (császári és királyi Jachtraj utolsó fennmaradt balatoni hajójával), a balatoni cirkálókkal (70-es, 50-es, Európa 30-as), valamint Dragonokkal, túrajollékkal és Folkboatokkal.

47. Kékszalag ÁRKÁD Nagydíj - VIDEÓ

A 47. Kékszalag úgy vonul majd be a történelembe, mint amin a hajók a leghosszabb időt töltötték a keleti medencében. 12 óra szélcsend után aztán megjött a szél, de szinte épp csak megmutatta magát. Három hajó videóit vágtuk össze nektek.